Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
skola lpas cuti...
ari isnin aritu aq malu gile nak pegi skola... nak tau knape???.. sbb aku ari jumaat lalu aku dah jatoh tersembam di atas lantai.. HAHAHAHA!!!!!.. itulah sura yang kedengaran di dalam seluruh kelas aku... mereka semua menggelakkan aku.. kelakar pon ade sedih pon ade.. aku nangis sikit je.. buat ape nak nangis banyak2 buat malu je nnti... aku sabar je ape yang diorang buat.. naseb baek la kawan2 aku bagi sokongan kat aku.. diorang sume tanye aku ok ke tak.. budak yang gelakkan aku tu adalah budak2 lelaki.. terutama budak yang duduk sebelah aku yang giginya gongak.. aku selalu ejek dia.. tu la sebabnye die gelakkan aku cam setan tu... ish..ish..ish... malang btol nasib aku....hhahaha...
Posted at 10:40 PM | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
Hai how's my new blogskin? Like it? Rate it boleh? Haha now it yours, you can remove my unvaluable speech here and put yours.

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -