Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
♥♥♥SAHABAT♥♥♥

Ya Allah
Sahabat ku ini teman ku
Mesra kami penawar duka
Rindu kami menambah cinta
Rujuk kami membuah ceria

Ya Allah
Silaturrahim kami ukhwah fillah
Bermusuh kami na'uzubillah
Berpisah mati..InsyaAllah

Ya Allah
Kawan ku ini sahabat ku
Rahmati kami meniti usia
Terpisah kami di alam nyata
Temukan kami di taman syurga..


ade lagi ni..


Teman bukan macam papan skateboard..
Belum main gilap..Dah main pijak..

Teman bukan macam bola sepak..
Belum dapat kejar..Dah dapat tendang..

Teman bukan macam bulu tangkis..
Belum main pegang..Dah main pukul..

Teman ibaratkan macam ragbi..
Belum dapat rebut..Dah dapat lindung dan jaga..

Teman ibarat macam jari..
Lukanya sembuh sendiri..
Hilangnya..
Tak Ada Ganti..




Teman Yang baik..
Adalah seperti..
Tangan dengan mata..
Bila tangan sakit..
Mata akan menangis..
Bila mata menangis..
Tangan akan kesat air mata..





Kalau saya jadi squidward..
Saya akan buli awak selalu.

Jika saya jadi mr. crab..
Saya akan kikis semua harta awak..

Dan bila saya jadi patrick..
Saya selalu buat awak tension..

Tapi..
Saya tak nak jadi squidward..
Saya tak nak jadi mr. crab..
Dan..
Saya tak nak jadi patrick..

Kerana..
Saya nak jadi spongebob..
Yang selalu setia..
Dan sayang pada kawan-kawan nya..
Posted at 12:00 PM | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
Hai how's my new blogskin? Like it? Rate it boleh? Haha now it yours, you can remove my unvaluable speech here and put yours.

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -