Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
Orang Tengah...
cube korang bayangkan kalau kawan korang mintak tolong korang jadi orang tengah.... dpt imagine tak? kalau korang mengalami bende alah nie, ape tindakan korang? korang setuju dan berkata "YES!".. ataupun korang tak setuju dan berkata "NEVER AND EVER!"... tapi aku terpakse menjadikan diriku sebagai orang tengah... sebab aku mngenangkan die sebagai seorang kawan...

mcm nie alkisahnye...
'he' nie chat dengan aku... tetibe die cakap yang 'she' mintak putus dengan die... 'he' nie pon mintak la tolong aku... die suruh pujok c 'she' nih! supaye 'she' kapel dengan die balik... ADUSS! macam cite hindustan la pulak... hehe! selepas itu... aku terpakse setuju untok membantu die oleh kerana die KAWAN aku...

aku cakap aku akan text 'she' nie nanti untok pujok die... bile aku text budak 'she' nie... aku tanye la kenape die mintak break dengan c 'he' nih?... die cakap die risau kalau c 'he' nie curang kat die... yelah, kan diorang nie kire 'cinte jarak jauh'... jauh la sangat! rantau-sendayan... hehe! jauh sangat ke? hehe! (abaikan!)... aku pujok la die berkali-kali... last-last, die cakap yang die cume mintak break 'olok-olok' jer!

arrrggghhh!!! geramnye aku... aku bazirkan duit untok text die untok memujuk die supaye kapel balik dengan 'he'... die boleh senang2 cakap macam tu! hish! memang nak kene betol budak nie... ok... lega sikit bile da luahkan semuenye kat sini..

ok... out time!!
Posted at 7:48 PM | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
Hai how's my new blogskin? Like it? Rate it boleh? Haha now it yours, you can remove my unvaluable speech here and put yours.

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -