Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
ehem .. ehem ...

kaw buad aq mcm org bodoe ! kaw taw tak .. ape yg kaw buad tadi tuhh berdose bsar ! nseb baekk lha aq agree nk kua ngn kaw .. kalo x kaw berdua-duaan ngn jantan xgne tuhh ! sorry to say lha ! aq ckp die x gne sbb aq tkot nti kalo die yg kaw puje2 slalu .. nti naekk lemak tros pecah en DARA kaw tuhh !

guys ,, imagine kan .. bru 13 thn atau lbey dkenali FORM 1 kluar dating ntok kali ke-2 .. oke ,, maybeehalf korng mmg anggap bnde tuu just a NORMAL thing .. okey ! aq paham mmg zaman skrng "CANNOT LIVE WITHOUT BOY" .. and i thing x sume akn anggap bnde tuu btol ! like my prev post .. COUPLE is ZINA rite ? soe , kalo korng x paham ape yg aq ckp an nie .. korng bce la prev post aq ..

kaw taw x .... firstly , aq diajak or di-invite utk GATH ! i very excited to know that ... sbb da lme x jmpe kwn2 .. korng paham en ? i cant wait the tyme to see my friend .. *ohmygodd ! broken english .. lantak lha ! then , aq mandi then tros pkai bju yg suit ntok GATH aq ! then , aq mmg teruja gile babeng nk pegi !!


you lied to me girl !


mmg bdk laki yg 2 org tuu nk ikott ... at last , diorng cancel ... kaw ckp kalo diorng cancel ... just between kte ber-2 je kan .. tp , kaw ckp ngn aq ... 'jgn trkjot eh .. ade someone yg ikott ' i just calm myself .. in my mind , i just thing maybee they will be you georgian friend or maybee ur cousin or any else ' but sume salah ! it is ur BF ! WHAT THE HELL ! i give my MIDDLE FINGER to you .. you know , i very ashamed to him ! dont you know my feeling that time ! u never think bout me ... what type of friend of you ha ? it was my first time i meet with him ! no wonder i will ashamed with him ... but you ignore me .. baekk aq x payah ikott kaw .. tuu da kire korng ber-dating ... SO, kalo aq ade .. da gerenti la die ingt aq nk disturb your wonderful time together rite ?!?! soe , i make my decision to go back earlier than you .. puas aq call my brother utk amekk aq kol 3 ...

p/s :: just think bout others feeling .. SORY BROKEN ENGLISH IN THIS POST ...


Posted at 9:42 PM | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
Hai how's my new blogskin? Like it? Rate it boleh? Haha now it yours, you can remove my unvaluable speech here and put yours.

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -